ännu ett år...

Det är ju lite sjukt när man helt plötsligt minns att denna blogg finns. Läste igenom den igen och vill bara ge mig själv som skrivit allt det där
en kram. Tror jag förträngt hur dåligt jag mått i mitt liv på något sätt. 
 
Vad har hänt då, nästan ett år sedan sist?
Ja vad har inte hänt? Jag flyttade hem till Sverige igen, jobbade lite på gamla jobb, flyttade till en större stad efter sommaren och började plugga. Har spenderat hela hösten med att umgås med fantastiska människor, dricka alldeles för mycket och ägna all min ledig tid åt studentlivet. 
 
Och kärleken då. Den kom ju tillslut. Från ett oväntat håll och när jag minst anade det. Men den kom tillslut. Kärleken heter J (ironiskt nog samma namn som den andre J). Han är förmodligen världens finaste kille. Men det tror jag inte han vet om. Inte så många andra heller. Men jag vet. För första gången i mitt liv är jag kär i en person som är kär i mig. Det är en märklig känsla, men underbar. Jag älskar honom. Fast det har jag inte berättat än. Min familj vet inte ens att han finns. Borde kanske lösa det.
 
Nu ska jag försöka sova. Det är inte lätt för J snarkar och jag har tentaångest inför morgondagen då det största arbetet hittills ska lämnas in. Vet verkligen inte hur det kommer gå. Men det spelar inte så stor roll. För jag har ju honom. 
Allmänt | |
Upp